1 етап – збір інформації про школи, заявки груп учасників.
2 етап – збір історичного, краєзнавчого матеріалу (легенди, оповідання, історичні довідки) про квіти та рослини, їх символічне, лікувальне та естетичне значення у нашому житті. Історію виникнення традиційного вінка – символу і оберегу. Під час виконання цієї роботи учні збирають відомості про народні традиції використання вінків з квітів(весілля, гадання, свята та інше).
3 етап – створення малюнків до легенд, обробка зо допомогою компютерної програми
4 етап – виконання вишивки за створеними малюнками (надісланих ними чи іншими учасниками) будь-якою технікою: початковими швами, хрестиком, гладдю, стрічками, бісером, або поєднання цих технік.
5 етап – проведення виставки робіт, або розміщення фотографій на сайті проекту (вказати виконавців, авторів)
вівторок, 23 жовтня 2007 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
1 коментар:
Дуже сподобалося. Бажаємо успіхів.
Дописати коментар